3e fietsdag

21 augustus 2014 - Talmont-Saint-Hilaire, Frankrijk

De avond van de 2e fietsdag op een camping in The middel of nowhere. Er staat wel een snack-tent bij de camping, waar een glas wijn 1 euro kost. Salade wordt vers klaar gemaakt (f). Heel gezellig eten met 2 nieuwe vriendinnen (f).
Mijn dag begint goed: na 10 km een leuk dorpspleintje met bakker, slager, groentemarkt je en café. Beter dan supermarkt.
Voor het eerst het zonnepaneel op de fiets gezet (f), benieuwd hoe dat werkt.
Tot nu toe alle dagen volop zon en het wordt nu ook steeds warmer. Die duinen is best klimmen (en dalen), maar goed dat ik een beetje fiets conditie heb.
Verder veel lange rechte en stille wegen. Nu uit de Vendee en in de Charente-Maritime. Gelijk geen wegwijzers meer, rijden op de GPS door weilandpaadjes en grove kiezel.
Na een poosje toch weer wegwijzers. Weinig campings, dus het zijn daardoor weer 90 km geworden. Leuke kleine camping gevonden in Belle-Croix.

1. Joep:
    22 augustus 2014
    Hallo Herman,
    Bij jou is het beter weer, dan ik heb gehad met mijn kleindochters! Het was bar en boos op de heenreis, Felle wind tegen, regen en hagel maar verder is het goed verlopen.
    Volgens de verslagen en de foto's ontbreekt het je aan niets.
    Fietsen schiet wel meer op als wandelen, heb ik vandaag wel weer ondervonden.
    Geniet verder! Maar dat is eigenlijk een overbodige aanvulling.
    Want ik weet dat je echte levens genieter ben!
    Een hartelijke groet uit Klaaswaal. Joep